27 Temmuz 2012 Cuma

Dokunamıyorum



Dokunamıyorum

Yalnızlığıma dar geliyor bu dağlar
Yüreğin koyaklarda seken bir ceylan
Vurulmuş kuşluk vakti sekerken taştan,
Düşmüşüm sanayinin kirli yollarına
Uzanıyorum; yarına
______ Ellerim kırık dokunamıyorum.

Esirliğin gözyaşına inat!..
Yine de kardelenler uç veriyor karakışımda
Bir yerlerde gökkuşağı beliriyor rengârenk.
Yırtarcasına aralıyorum bulutları ellerimle,
Uzanıyorum; yarına
______ Ellerim kırık dokunamıyorum.

İçime akıtıyorum gözlerimi.
Mazgalından ışıklar süzülüyor yüreğimin
Dilimde nehir oluyor sevda türküleri!
Başlıyor dökülmeye dudaklarımın çağlayanımdan,
Savruluyorum kıyılarından yosun bağlamış hücremin!
Uzanıyorum; yarına
______ Ellerim kırık dokunamıyorum!...

Duygularım mazgalından,
________Işık gibi süzülüyor gözlerim
Savruluyorum başıboş bozkır rüzgârlarında,
Titremese de  yüreğim eskisi kadar
Rüzgarların dokunuşundaki ürpertiyi
________Hissederek yaşadım ya sende!
Uzanıyorum; yarına
______ Ellerim kırık dokunamıyorum!...


Abdullah Oral

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder