23 Temmuz 2012 Pazartesi

Firari Duygular


Firari Duygular

Gözlerim kifayetsiz  rüyalarda
Başlıksız Şiirler dökülüyor dilimden
Her mısra sonu
_________Sen yoksun diye bitiyor
Yokluğun üşütür soğuk mor gecelerde

Ellerim ölesiye yorgun bedenime
Kavuşamaz acılarımı dindiren olur mu
Yoksun avunurum kelimelerle 
__________Işıklı mavi gecelerde!

Şimdi deli yelin karşısın da
İç çekişleri alsam da arkama
Bulutları çırılçıplak soyabilsem
Gök mavişi bir mintan giysem yarına
Gözlerimdeki gök kuşağı olsan!.. 

Avuç açsam dilekleri kabul edene
O an ağlasam haykırsam
Seni istesem, sensizliğe kırık kollarıma
Susuz kalan çiçeğim suya kavuşurmu?

Şimdi:
Sensizliğe bir şeyler savruluyor içimde
Aşk acılara tutundu da ,
_____Duygularım  firar ediyor gayrı
Ki konacak bir dal bulunmaz
Rüzgarın tozu ,güneşe konar mı?

Yokluğunla firarda içimdeki ben

Yüreğim:
Ağlanmadık kıyısı kalmayan bir kuytu
Yeminlerde bozulurmuş bağlar gibi.
Hani yalnız ben olacaktım!
Haklısın ortada yalnızlığım…

Ardından:
          Ben beni senden çıkardığında
Kocaman bir hiç kaldı geride,
Şimdi gördüğün her duvara iyi bak
Her duvar
        Kendini bulamayan ben olacağım…

Abdullah Oral

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder